Net voor 14:00 gebeld dat er uitloop was tijdens de vorige klus en hij om 14:45 zou aankomen (vinyl vloer badkamer). Niet gecommuniceerd via het hoofdkantoor helaas. Bij aankomst bleek de maatwerkkast niet te zijn geleverd en ook ander materiaal te ontbreken. Hierdoor moest de hele operatie worden afgeblazen. Dit terwijl we de halve keuken al hadden uitgeruimd
Wat een drama dit Keukenkampioen ook al vallen de jongens van de installatie absoluut niks kwalijk te nemen - Keukenkraan. Die hebben indruk gemaakt op het gebied van meedenken èn communicatie (badkameraccessoires set). Daar kunnen de ondersteuning in Waalwijk en de contacten bij Keukenkampioen nog een voorbeeld aan nemen. Reactie of foto toevoegen “Ellende” Fam
In de showroom kan alles en nadien heel veel wijzigingen, dat het opeens niet kan. Keuken netjes gemonteerd, maar daar aan voorafgaand en nadien heel veel ellende - wandtegels badkamer. Reactie of foto toevoegen “Kijk uit voor je iets tekent” Zoon vrijdag 11 mrt 2022 22 Keukenkampioen Amsterdam Zuidoost Tijdens ons 1ste gesprek gepusht om alvast te tekenen vanwege planning, omdat het zo druk was zgn
Flink doorgevraagd of we echt nergens aan vast zaten en nee hoor, echt niet! Dom genoeg achteraf getekend, we hadden immers zijn woord. ikea badkamer planner. Na onze 2de afspraak werden er inmeet- en eindgesprekken ingepland waar wij overrompeld in mee gingen - wat is een ensuite badkamer. Eenmaal thuis twijfels en waren niet tevreden hoe de keuken werd
Daar kwam de onaangename verrassing dat we 30% van de offerte moesten betalen aan annuleringskosten. plattegrond badkamer. Veel gezeur en heen en weer gemail en tenslotte Juridische Zaken. Om een lang verhaal kort te maken, we kregen een annuleringssom van 30% t.w. Regendouche. bijna € 3500,- te betalen. Met juridische zaken veel gemaild, verkoper krijgt gelijk aan zijn kant, zijn mondelinge afspraak stond nergens genoteerd (? meestal niet bij mondeling) en had niet over annuleringskosten hoeven te beginnen
Mijn advies, kijk goed uit voordat je ook maar iets tekent en beloftes van verkopers die hun woord geven en "in wederzijds vertrouwen" jou de offerte laten tekenen. Je hangt en wij hebben spijt niet eerder naar reviews gekeken te hebben anders waren wij nooit naar Keukenkampioen gegaan. welke kit voor badkamer. Reactie of foto toevoegen “Probleem met lekkage bij nieuwe keuken” Mevr
Alles heel goed gegaan, totdat er lekkage kwam in de gootsteen! gebeld en loodgieter geweest, maar konden het niet maken!! Uiteindelijk zelf loodgieter gebeld en binnen 5 minuten een ontluchter geplaatst! Nu zit ik nog steeds te wachten op een klein bedrag voor herstelkosten, die zijn toegezegd door de Manager zelf. - brabantia badkameraccessoires
We hebben de keuken niet zelf gezet, maar lieten het doen door Keukenkampioen. Badkamerkraan. Enorm veel werk gehad met de voorbereidingen die we opgelegd kregen. Vervolgens wordt de keuken op een vrijdag geleverd om hem op maandag te plaatsen, kortom een heel weekend met een keuken verdeeld over je woning - planten voor in de badkamer. Ook wordt het afval niet door Keukenkampioen afgevoerd, maar moet je vervolgens zelf naar het containerpark
Niet klantvriendelijk in mijn raad Keukenkampioen niet perse aan (smalle badkamer schuin dak). Reactie of foto toevoegen “Geen gedegen bedrijf” R Stoel maandag 14 mei 2018 18 Keukenkampioen Amersfoort In oktober 2016 bij Keukenkampioen (hoezo kampioen?) een keuken besteld, inclusief apparatuur, specifieke modellen qua oven, magnetron, gaskoopplaat, afwasmachine en koel-vries combinatie, waar wij op dat moment voor gekozen hebben
Wij moeten akkoord gaan met een ander (niet door ons gekozen) model, want dat model wat wij hebben besteld is niet meer op voorraad (Keukenspoelbak). In de ogen van Keukenkampioen is dit nieuwere model beter, maar er zitten minder opties op dan het door ons gekozen model - badkamer ventilator 125 mm. Echter wij hebben geen keus
Wel vreemd, waarom is op het moment van bestellen het model er wel en op het moment van leveren niet meer. Slechte logistiek planning lijkt mij. Een soort gelijk akkevietje met de gaskookplaat - badkamer ventilatie. Op het moment van bestellen is deze er gewoon, en tegen het moment van leveren krijgen wij te horen dat hij er niet meer is en dat we eerst een leen gaskookplaat krijgen
Vervolgens is er een kast deurtje kapot. Hiervoor komt later iemand langs om de deur te vervangen - paarse badkameraccessoires. Na het plaatsen van de keuken komen ze de tegels aanbrengen. Om te janken, wat zit dit er slordig in. Het plaatsen van de tegels kon ok niet in één keer omdat de Keukenkampioen te weinig tegels had geleverd
Beste mensen, zoek een gedegen keukenbedrijf op. Misschien betaal je dan iets meer, maar je hebt er zoveel meer profijt van en veeeeeel minder gezeik. planchet badkamer praxis. Reactie of foto toevoegen “Super tevreden” Sylvia Buntinx vrijdag 5 feb 2021 21 Keukenkampioen Heerlen Super tevreden! Prijs-kwaliteit klopt (Badkameraccessoires). Alle gemaakte afspraken zijn correct nagekomen
Dag van levering op tijd, dag van plaatsing op tijd, Belgische Nico startte om 7 uur 's morgens en heeft onafgebroken doorgewerkt met imponerend vakmanschap! Om half 5 stond de keuken, mooier dan in mijn gedachten! Dus nogmaals, Samer, Arno en andere mannelijke collega en de lieve dame die me van heerlijke koffie voorzag, bedankt! Ik ben hartstikke tevreden en kan jullie van harte aanbevelen! Reactie of foto toevoegen “Niet vrolijk” j verkooijen vrijdag 13 mrt 2020 20 Keukenkampioen Kaatsheuvel Vorig jaar een keuken gekocht bij keuken kampioen,en is in november 2019 aan geleverd,als eerste wilde ze al bij aflevering 275 euro meer af laten rekenen als dat was afgesproken,bij het plaatsen van de keuken kwamen we er achter dat er een zij paneel miste,plinten,aansluit stukken van de spoel bak en dat de spoelbak beschadigd was,en nog een aantal kleine dingen,netjes gemeld bij keuken kampioen,krijg ik 2 weken later een berichtje terug u heeft de claim periode laten verlopen,pardon wat zegt u nu,heb netjes alles binnen een week bij u aangemeld,maar hun gaan uit van de datum dat er gereageerd wordt,maar oke ze zouden het gaan regelen,4 maanden later nog steeds met een keuken die niet gebruikt kan worden,en had ze al eerder in gebreken en in verzuim gesteld,dus wij hadden er wel genoeg van ,en hebben besloten dat we een nieuwe keuken gingen kopen,en netjes keuken kampioen aangeschreven dat we een schade vergoeding eiste,omdat ze zo erg in gebreken zijn gebleven,heel veel excuses en sorry's maar ze kwamen met een aanbieding van 250 euro (frost badkameraccessoires).absoluut ongehoord,want ze vonden dat het niet in verhouding stond met het geen wat niet geleverd was en beschadigd de geleverde keuken voldeed niet en was niet bruikbaar,en ze hebben meer als 4 maanden de tijd gekregen om de problemen op te lossen,bij dit bedrijf gaat wel zoveel dan moet je toch eens serieus na gaan denken als een bedrijf een speciale juridische afdeling heeft om alle rechtszaken te behandelen, volgens mijn ben je vooraf al niet goed bezig want dan weet je volgens mijn al dat de toegepaste werkwijze veel juridische conflicten oplevert,of doe je deze afdeling heel bewust in het leven roepen,zodat je door kan gaan met je moet echt iedereen adviseren om absoluut geen zaken te doen met dit bedrijf,mooie praatjes vooraf,maar leveren ho maar,en een klanten service van lek me vesje,en een juridische afdeling die er alleen maar op uit is om een klant nog verder de grond in te stampen Reactie of foto toevoegen “Handtekening gezet” T Reitsma van Berkum vrijdag 30 nov 2018 18 Keukenkampioen Drachten Personeel voert een toneelstukje op weten we nu achteraf,over verlaging van de prijs,personeel zoekt na verkeerd inmeten zelf verlichting uit,zonder medeweten van ons ,personeel vraagt ,hoe hoog moest de plint ook alweer,doordat het energiebedrijf het te druk had om onze meter te veranderen en de keuken later moest komen wilden ze er een meer prijs hebben terwijl de keuken nog niet eens in productie was
Een echte, servicegerichte vakman! :) Reactie of foto toevoegen “Veel defecten” Alex zaterdag 9 feb 2019 19 Keukenkampioen Bergen op Zoom Vorig jaar keuken gekocht. badkamer breda. We werden vriendelijk geholpen. Helaas wel gesprekken met 3 verschillende werknemers gehad maar goed. Tijdens de gesprekken zijn wij overgestapt van de Quooker kraan naar een Franke kraan
Wat men voor het gemak even niet heeft verteld is dat de franke kraan elk jaar een nieuw filter nodig heeft van 70 euro ipv (vt wonen badkamer). 13 euro voor een Quooker. Vervolgens begint de Bora te stinken en de vloer wordt nat tijdens koken. Wat blijkt? filter verzadigd. En dat terwijl in de winkel is gezegd dat deze 2-3 jaar mee gaat
De filter moet na 1 jaar vervangen worden volgens Bora, en je ziet dat dat juist is. Kosten 130 euro p/j. Effin, de keukenwordt geleverd. badkamer inclusief montage (Keukenspoelbak). Eerlijk is eerlijk. helemaal zonder problemen. Super goed gemonteerd. Maar dan. Na 9 maanden, het RVS zeeppompje begint te roesten en de "snappers" van de kastdeurtjes begeven het
Reactie keuken kampioen: Wij kunnen niet overgaan tot nieuwe snappers. Volgens ons systeem zijn de snappers eenmaal vervangen, dat krijgen wij er niet kosteloos doorheen bij de leverancier - pvc badkamer vloer. Na een niet vriendelijk emailtje van mijn kant is het dan toch weer gerectificeerd en wordt er voor de 5e keer een snapper vervangen
Navigation
Latest Posts
Waterverzachter Aqua Sensor
Waterverzachter Ervaringen
Badkamer Tegels